یک لحظه هم از من جدا نشو، نگرانت می شوم!!
نوشته شده توسط : مونا اسدی

اشخاص بدبین حساس اند. عادی ترین رفتار و حركات دیگران را به بی محلی، تحقیر یا تهدید تعبیر می کنند و فاجعه اینجاست كه شخص بدبین بخواهد براساس همین برداشت های اشتباه و بیمارگونه خودش به اطرافیان واكنش نشان داده و با فرد یا افراد مورد نظر، درگیر هم شود! آن وقت باید منتظر یک جنگ تمام عیار باشید.
 
کنترلت می کنم پس هستم


نمایش عاشقانه افراد بدبین این طور است که می گویند: « از بس دوستت دارم نگرانت هستم »، « یک لحظه هم از من جدا نشو، نگرانت می شوم »، « من به دیگران حسودی می کنم، بدون من جایی نرو » و... او در همه کارهای شخصی شما دخالت می کند. از رفت و آمدتان گرفته تا لباس پوشیدنتان. همیشه در حال زنگ زدن به شما و چک کردن شما است و می خواهد همه رفت و آمدها و دوستان تان را بشناسد.
 
با نامزد شکاک بدبین چه کنیم؟


افراد بدبین معمولا به سختی درمان می شوند. ( اگر نگوییم هیچ وقت درمان نخواهند شد! ) چون آنها به درمانگرشان هم شک دارند. از سوی دیگر، این بدبینی را سپری دفاعی برای حمایت از خود می دانند و فکر می کنند با این کار، هوشمندانه تر، مسلط تر و موفق تر خواهند بود. در یک ازدواج بالغانه هیچ یک از همسران حق ندارند برای سر در آوردن از کار یکدیگر، هر روز سرزده به محل کار هم بروند، لوازم شخصی یکدیگر را چک کنند یا محتوای تلفن های همدیگر را گوش دهند. حق ندارند یکدیگر را به دلیل رفتارهای معقول و مطابق عرف شان، سرزنش کنند و بی احترامی نمایند. اما افراد شکاک، خیلی راحت این کارها را می کنند و حق خودشان هم می دانند.


بهترین توصیه ای که می توانیم به شما بکنیم، ازدواج نکردن با یک فرد شکاک است. اگر شکاکیت نامزدتان خفیف است، می توانید به مشاور مراجعه کنید و سعی در درمانش داشته باشید. اما اگر پارانویید است یا شک های او آزارتان می دهد، همین امروز نامزدی تان را با او بهم بزنید . مگر آنکه بخواهید یک عمر عذاب و زجر را تحمل کرده و اعتماد به نفستان را از دست بدهید.




:: موضوعات مرتبط: زناشویی , ,
:: برچسب‌ها: زناشویی , دانستنیهای ازدواج , همسریابی , سایت همسریابی ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: